Updates
19 mrt 2019, 11:01
Radio 10 heeft in de meetperiode januari-februari'19 de meeste luisteraars gewonnen. In één jaar tijd stijgt het marktaandeel in de doelgroep 10+ met 38% naar 9,8%. Maar liefst 2,2 miljoen verschillende luisteraars stemmen wekelijks af op de zender, dit zijn er ruim een half miljoen meer dan dezelfde meetperiode vorig jaar. In de belangrijke doelgroep 30-59 jaar stijgt Radio 10 met 33% naar 12,4% en in 20-49 jaar met 60% naar 11,7%. De zender met de grootste hits aller tijden scoort hiermee binnen al deze doelgroepen de hoogste luistercijfers ooit in de periode januari-februari. Dit blijkt uit de luistercijfers die vandaag door NLO/GfK zijn gepubliceerd.
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.