Updates
28 sep 2021, 11:06
In de meetperiode juli-augustus'21 heeft Radio 10 een marktaandeel van 10,0% opgehaald in de belangrijke commerciële doelgroep 20-49 jaar. Hiermee laat het station een stijging van maar liefst 10% zien ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar (toen 9,1%). In de voor Radio 10 belangrijke kerndoelgroep 30-59 jaar weet de zender in één jaar tijd 14% te stijgen van 12,2% naar 13,9%. De Radio 10-middagshow 'Somertijd' is met 15,9% marktleider in deze doelgroep. Nooit eerder haalde het programma zo'n hoog marktaandeel onder 30-59 jarigen. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK.
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.